Labels

dinsdag 11 december 2018

Saenredam, “Interieur Sint-Bavokerk Haarlem“, 1836

                                                             Elke dag
                                                             Werk ik me door de uren,
                                                             De oorlog,
                                                             De muren,
                                                             Moerassen vol met werk.
                                                             Doorgaan met volharding,
                                                             Soms zwak dan weer sterk
                                                             Steeds verder in mijn streven,
                                                             Alles blijven geven,
                                                             Met overtuigde zekerheid
                                                             Met ridderlijke gloed
                                                             Dat ik zeker redden moet
                                                             Het enige leven
                                                             Dat ik redden kan
                                                             Het enige leven
                                                             Want ik hecht eran
                                                             Het enige leven
                                                             Dat ik redden kan
                                                             Ben ik.