Labels

dinsdag 25 december 2018

Beste wensen




Met kerst mag zo’n plaatje.

Ik heb ook een kerstboom, houd van lekker eten. De kinderen zijn er, de familie. Als je gewoon meedoet snap je het het beste. Een beetje licht in de donkere dagen.

Latjes zette ooit in oktober al zijn kerstboom. Om het gezellig te maken vond hij. Later benam hij zich het leven, maar dat zal ik nooit doen.

Zeker weten. Denk ik nu. Ik ben volmaakt gelukkig, ook weer: voor nu. Niemand weet wat morgen zal brengen. Dat realiseren we ons maar al te goed met kerst. Eén iemand uit de familie is er dit jaar niet meer bij.

Denk aan vandaag, dan ook aan gisteren. De rest zien we wel weer.

Ik wens iedereen een fijne kerst toe. Iedereen? Ja iedereen. Ik ben een goede man. Probeer het althans te zijn. In elk geval vandaag.

Beste wensen!