Labels

vrijdag 13 december 2019

Spiegel van het bal




                                         Spiegel van mijn dromen

                                                                                        Spiegel van het bal

                                         Hoger dan de bomen

                                                                                        Dieper dan het dal

                                         Als de dagen komen

                                                                                        Die ik van je stal

                                         Als we samen mogen

                                                                                        Trap ik in je val,



                                         Met heel mijn hart,

                                                                                        Met overgave,



                                         En spiegelt wat ik missen zal.