Labels

maandag 8 februari 2021

Catherine herkend

 
Catherine Deneuve en haar man Roger Vadim, 1961


                        Soms herken ik iets. Of ik wil iets herkennen. En vaak is dat gelijk.

                        Soms zie ik iets en ben ik terug verliefd. Alsof het nooit verdwijnt.

                        Soms zit schoonheid in de eenvoud die je meestal niet bereikt.

                        Soms zit ik met mijn meisje, en weet ik wat beklijft.

                        Soms weet je dat het goed is, als je terugreist in de tijd.

                        Soms denk je aan de afloop, en raak je alles kwijt,

                                             In de krochten van het leven,

                                                                  Waar je alles

                                                                                        voorzichtig

                                                                                                            vermijdt.