Labels

woensdag 16 november 2022

Zijn we dezelfde als je ziet


Paul Simon, Monterey, 1967

             Now the years are rolling by me               En mijn jaren schreiden voort
    they are rockin' evenly                              gelijkmatig als het hoort
   I am older than I once was                       ben ik ouder dan ik was
and younger than I'll be                            jonger dan ik zijn zal,
                              and that's not unusual                                     dus geheel zoals het hoort

    No it isn't strange                                     Nee onlogisch is het niet
              after changes upon changes                    na verandering op verandering
       we are more or less the same                  zijn we dezelfde, als je ziet
           after changes                                            na voortdurende verandering
                            we are more or less the same                       nog dezelfde, als je ziet