Labels

vrijdag 16 april 2021

Ten voeten uit

 


Op zoek naar wat schoonheid. Gewoon omdat ik vanavond verder even geen inspiratie heb. 

Het komt vanzelf. Een prachtig huis, kunst aan de muren. Claudia als mooiste. En alles wat verder zo onbereikbaar is.

Ten voeten uit.

Omdat schoonheid het enige is dat telt. Drijfveer van ons leven...

Maar ook omdat ik het verder even niet weet vanavond, gewoon.

Omdat ik toch wel iets met Duitsland heb. Met de taal, die alle schoonheid draagt...

Als het mooiste gewoon lijkt en het gewone zo mooi. Het zijn de momenten waarop ik me afvraag waarom schoonheid vaak zo uitzonderlijk is. Als alleen de beste kunstwerken echt de moeite waard blijken, de beste boeken...

Bij vrouwen durf ik dat zo niet te zeggen, merk ik. Maar toch... Kijk naar de foto’s en je weet wat ik bedoel.