Labels

maandag 7 oktober 2024

Geen duiding

    



David Galstyan, geboren 1986, Armeens fotograaf met een portfolio op de website van Vogue. Woont en werkt in Jerevan. Verder nog nooit van gehoord.

De foto’s treffen me als zit ik in een droom. Mysterie en schoonheid vormen een altijd een fascinerende  combinatie. Ik weet niet of het verder nog toelichting behoeft. 

Ik heb de fantasie dat ik zelf begonnen ben te fotograferen en dat het mijn foto’s zijn. Dat ik een expositie heb in het plaatselijk museum. Landlijke aandacht trek.

Nog altijd ben ik dezelfde als in mijn pubertijd, de dagdromende jongen die een groot voetballer wilde worden, maar meer nog al weet had van het mysterie. Oog voor de schoonheid ben ik nooit verloren.

Voor wat het waard is, deze korte bespiegeling. Er is iets dat ik verder niet kan duiden. Maar dat maakt het leven de moeite waard ook, natuurlijk. Altijd, alleen dat… Zeg nu zelf!